Київ
Українська
Просування сайту в інтернеті: покроковий план

Просування сайту в інтернеті: покроковий план

Зміст:

  1. Огляд ключових етапів покрокового плану
  2. Значення постійного аналізу та адаптації стратегії просування
  3. Корисні ресурси та інструменти
  4. Рекомендації щодо додаткового навчання та саморозвитку в області просування сайтів

Неможливо переоцінити важливість значення просування сайту в сучасному цифровому світі. Це комплекс заходів, які спрямовані на популяризацію та покращення видимості  web-сайту в інтернеті – у конкурентному середовищі із сотнею тисяч сайтів, які намагаються вийти в лідери у змаганні за увагу користувачів.

Процес просування сайту є комплексом різних методів та стратегій, які роблять сайт помітним для широкої аудиторії на різних платформах: в пошукових системах, соціальних мережах тощо.

Огляд ключових етапів покрокового плану

Етап 1: Аналіз ринку та цільової аудиторії.

  • Визначення цільової аудиторії та їх потреб.
  • Аналіз конкурентів та визначення УТП — унікальної торгової пропозиції.

Ці кроки, а також вивчення тематики, важливі перед початком просування сайту, як елементи вдалої стратегії.

Етап 2: Розробка стратегії SEO

  • Вибір ключових слів для оптимізації
  • Оптимізація структури сайту та контенту
  • Зовнішня оптимізація та посилання

В результаті професійної пошукової оптимізації, сайт стає  конкурентним в своїй ніші і допомагає вивести бізнес на новий якісний рівень. SEO-просування сайту   — це оптимізація сайту:

  1. Внутрішня. Важлива для досягнення максимальної релевантності пошуковим запитам, покращення індексації та підвищення видимості сайту у пошуку.
  2.   Зовнішня. Збільшення посильної маси сайту завдяки отриманню посилань на сайт з інших ресурсів. Важливо формувати максимально “природній» план приросту посилань і слідкувати за якістю та вагою сайту, з якого будуть отримані посилання.

Етап 3: Контент-маркетинг

  • Розробка контент-плану
  • Створення якісного та цінного контенту
  • Використання блогів, відео, інфографіки тощо

Якісний, вчасно поданий контент і його ефектне оформлення – додавання релевантних ключових слів, допоможе вашому сайту виділитись серед безлічі однотипних аналогів в ніші.

Етап 4: SMM та Email-маркетинг

  • Використання соціальних мереж для просування
  • Розробка стратегії email-маркетингу
  • Залучення та утримання аудиторії

За рекомендацією email-маркетологів,  варто додавати посилання на свій сайт або сторінку в соцмережах в кожному листі, незалежно від його тематики  — запрошення, привітання, інформаційна довідка тощо.

Просування в соцмережах   — достатньо дієвий інструмент для розвитку та підтримки бренду, якщо чітко виділити свою аудиторію.

Етап 5: Контекстна реклама

  • Основи контекстної реклами в Google Ads та інших платформах
  • Налаштування та оптимізація рекламних кампаній

Контекстна реклама   — це про банери, тексти і відео, які бачить користувач на сторінках пошукової видачі, на сайтах партнерської мережі пошукових систем, наприклад у медійній мережі Google Ads.

Такий тип онлайн-просування має за мету прямі продажі. Налаштовується під конкретні тематичні запити користувача: рекламні оголошення орієнтовані на людей, які вже мають інтерес до продукту.

Етап 6: Веб-аналітика та оптимізація

  • Встановлення та використання інструментів веб-аналітики
  • Аналіз даних та внесення корективів у стратегію просування

Завдяки web-аналитиці сайту поліпшується та оптимізується робота ресурсу, оцінюються проведені рекламні кампанії.   

Етап 7: Мобільний маркетинг

  • Оптимізація сайту для мобільних пристроїв
  • Використання мобільних додатків та SMS-маркетингу

Це ефективний проте кропіткий процес вибудовування перспективних взаємин з клієнтом, можливість збільшення кількості продажів. Ці канали комунікації дають можливість автоматично донести потрібну інформацію максимально швидко і персоналізовано.

Значення постійного аналізу та адаптації стратегії просування

Конкуренція і постійна мінлива ​​ринкова ситуація  змушує бізнес до гнучкості, своєчасної адаптації та чіткого планування кожного кроку. Все це спрямовано на розвиток бренду і просування продукту. Регулярний аналіз наслідків , слабких і сильних рішень, ясне розуміння позицій компанії на ринку, оцінка перспектив і наявних проблем  — це найкращий спосіб контролювати і покращувати процес просування.

Корисні ресурси та інструменти

Перелік корисних інструментів для SEO, SMM, контент-маркетингу тощо:

SEO інструменти:

  • Ahrefs
  • Majestic
  • Serpstat
  • Netpeak Software
  • Google Search Console

SMM інструменти:

  • Stripo.email
  • Sendpulse

Рекомендації щодо додаткового навчання та саморозвитку в області просування сайтів

Існує багато джерел інформації та ресурсів, які допоможуть вдосконалювати знання щодо просування сайту.

  • Платформи. Coursera, Udemy, Prometheus.
  • Курси. Meta Blueprint, Google Знання.
  • Сайти. Відстеження тенденцій у галузі на вітчизняних та іноземних сайтах.

Головне працювати, вивчати нові техніки, брати участь у тренінгах, вебінарах і курсах, розвиватися регулярно, систематично вдосконалювати свої навички.

І пам’ятайте: Ви завжди можете звернутися до фахівців із просування сайтів  — WebMate забезпечує якісний комплексний рекламний супровід з урахуванням індивідуальних особливостей вашого бізнесу, побажань та цілей.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу