Сфера діяльності: банківський сектор
Регіон просування: Україна
Період просування: вересень - грудень 2020
Перед нами були поставлені завдання:
Ключові показники ефективності (KPI):
Кількість підписчиків перед стартом:
Facebook - 189 228
Instagram - 33 424.
Працювати ми почали не з «чистого аркуша», оскільки обліковий запис у соціальній мережі Instagram та бізнес сторінка Facebook у клієнта вже були. Їхнім оформленням займається штатний SMM спеціаліст клієнта.
Наше завдання полягало у досягненні поставлених KPI.
Згідно з аналізом статистики, за аналогічний період 2019 року в соціальних мережах клієнту вдалося залучити таку кількість читачів:
В результаті проведених робіт ми змогли досягти наступних показників:
До роботи з WebMate, весь бюджет рекламних кампаній клієнта був направлений на кампанії з метою залучення (зокрема для Instagram).
Наші спеціалісти переглянули розподіл бюджету, розставили інші пріоритети.
Для досягнення KPI бюджет поділили між компаніями з різними цілями:
Трафік для читачів Instagram, Охоплення, Залучення, позначка "Подобається Сторінка".
З метою зменшення ціни читача провели аналіз креативів, аудиторій, які використовувалися в кампаніях. А саме:
відібрали максимально результативні. Залишили ті, які отримали велику реакцію користувачів та отримали читачів за вигіднішою ціною.
Зважаючи на особливості платформ, зокрема, щодо вікових параметрів та інтересів аудиторії, необхідно зазначити, що активність та популярність представників сфери фінансових послуг у Facebook істотно вища, ніж у Instagram.
Тим не менш, нам вдалося досягти поставленої мети.
Facebook - 210 524,
Instagram - 40 508.
Паралельно знизилася середня вартість читача:
в Facebook - на 58%,
в Instagram - на 72%.