Київ
Українська

Таргетована реклама Харків

Таргетована реклама відіграє ключову роль у сучасному маркетингу: дозволяє компаніям максимізувати вплив рекламних кампаній, залучати нових клієнтів та підвищувати дохід. Реклама таргет може використовуватися в різних каналах - соціальні мережі, пошукові системи, електронна пошта, мобільні додатки тощо.
Для досягнення маркетингових цілей та забезпечення успіху у сфері бізнесу, таргет реклама стає важливим інструментом для компаній.
Як працює таргетована реклама: спрямована на конкретну аудиторію з урахуванням її демографічних характеристик, інтересів, поведінки тощо, щоб доставляти рекламні повідомлення тим людям, які з високою долею ймовірності зацікавлені в вашому продукті чи послузі.
Велика конкуренція.Багато бізнесів виборюють увагу клієнтів.
Різноманітність аудиторії.Різні культурні, соціальні та демографічні критерії аудиторії, що важливо враховувати при створенні таргетованих кампаній.
Інновації.  В Харкові активна технологічна та стартап-спільнота, тому рекламні агентства повинні бути в курсі останніх інновацій та трендів у сфері маркетингу.
Передбачається подальша динаміка та розвиток, особливо з урахуванням зростаючої цифровізації суспільства та збільшення кількості віртуальних інтеракцій. Виділяється зростаюче значення реклами у соціальних мережах, мобільному маркетингу та рекламі на місцевому рівні.
Дізнайтесь вартість, терміни та перелік робіт для вашого проекту
або
Заповнити бриф

БАЗОВІ ЕТАПИ НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМИ

таргет реклама
Формуємо цілі та оцінюємо дані рекламної кампанії
  • Визначаємо сильні та слабкі показники.
  • Шукаємо можливості удосконалити бізнес-процеси.
  • Плануємо та вибудовуємо стратегію.
  • Визначаємо цілі, завдання та намічаємо шляхи реалізації запланованого.
таргетована реклама
Вивчаємо бізнес клієнта та його конкурентів
  • Аналізуємо попередні рекламні кампанії.
  • Збираємо дані про ринкову динаміку.
  • Вивчаємо стратегії, бізнес-процеси, продукти конкурентів з оцінкою їх мінусів та переваг.
таргет реклама
Визначаємо цільову аудиторію
  • Аналізуємо соціальні відмінності: демографічні показники, освіту, хобі, потреби тощо.
  • Складаємо портрет представника цільової аудиторії.
таргетована реклама
Створюємо рекламний кабінет та встановлюємо піксель
  • Налаштовуємо цільові дії, які фіксуватиме піксель.
  • Аналізуємо сайт/сторінку для визначення дій користувачів, які мають фіксуватись.
  • Встановлюємо додатковий HTML-код на сайті/у рекламній системі.
таргетована реклама ціна
Налаштовуємо та готуємо кампанію до запуску
  • Займаємось розробкою стратегій.
  • Плануємо запуск.
  • Оцінюємо потенційну аудиторію.
  • Визначаємо відповідні інструменти просування.
реклама в інстаграмі ціни
Запускаємо та оптимізуємо рекламні кампанії
  • Створюємо креативи.
  • Займаємось налаштуванням рекламних стратегій.
  • Налаштовуємо рекламні оголошення.
  • Моніторимо цільові показники.

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ

TARGET GOAL
Таргетована реклама на 1 або 2 цілі на вибір
  • впізнаваність бренду та охоплення
  • трафік - залучення користувачів на сайт;
  • залучення - взаємодія з публікаціями, підписки, повідомлення;
  • лідогенерація – клієнт залишає заявку у формі, без переходу на сайт;
  • повідомлення - отримання заявок через Messenger, Instagram та WhatsApp)
Комісія: 25% від бюджету, але не менше 125 у.о.
ПОПУЛЯРНИЙ
TARGET CONVERS
Таргетована реклама на 2 цілі на вибір + конверсія
  • додавання товару в кошик, здійснення покупки
  • оформлення передплати
  • мотивування досягнення інших цілей на вашому сайті








Комісія: 25% від бюджету, але не менше 175 у.о.
TARGET SELL
Збільшення продажів товарів та послуг з каталогу (підходить для інтернет магазинів незалежно від кількості товарів)













Комісія: від 200 у.о.

TARGET APP
Встановлення мобільної програми
  • встановлення мобільної програми
  • події в мобільному додатку
  • збільшення установок програми та взаємодій з ним







Комісія:
1 платформа – 250 у.о.
2 платформи – 500 у.о.
* Ціни зазначені в умовних одиницях, так як на кожному ринку ми працюємо тільки в національній валюті країни.

Цілі таргетованої реклами:

Мета Результат
Зростання кількості відвідувачів на сторінці Ефективне привертання інтересу аудиторії, на яку транслюється реклама.Якісна персоналізована реклама, адресована на конкретний сегмент користувачів, приваблює публіку, зацікавлену в продукті, що просувається.
Підвищення впізнаваності бренду Таргетинг бренду та наявність детальних даних про споживачів сприяють формуванню цільової аудиторії та просування продукту зацікавленим особам.Таргетовані оголошення транслюються користувачам, які мають певні характеристики, що є важливими для бренду.
Збільшення продажів на сайті Ефективне використання ресурсів задля максимально можливого приросту продажів та залучення нових клієнтів.Завдяки таргету рекламні повідомлення опиняються в полі зору потенційних клієнтів, інформуючи про продукт.
Підвищення якості та частоти взаємодії з потенційними клієнтами Таргет дозволяє ефективно взаємодіяти з користувачами, які вже знайомі з вашим брендом або продуктом. Бренд ідентифікує клієнтів із певними запитами та надає їм релевантну інформацію. Такий підхід сприяє збільшенню частки продажу, підвищенню лояльності аудиторії, розвитку якісної та прибуткової комунікації з клієнтами.
Пошук та порівняння різних сегментів аудиторій Завдяки таргету можливе створення невеликих груп користувачів для порівняння ефективності реклами для кожної з них.

ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ НАЛАШТУВАННЯ ТАРГЕТУ

налаштування реклами
Період Кампанії
Вартість таргетованої реклами залежить від тривалості рекламної кампанії. Чим довша тривалість кампанії, тим вищою є вартість: рекламний бюджет має бути розподілений на більш тривалий період, а попит на рекламу зростає. Нижча вартість коротких кампаній обумовлена можливістю рекламодавців купувати більш дешеву рекламу протягом певного періоду часу.

ОБЛАСТЬ ОХОПЛЕННЯ РЕКЛАМИ
На вартість реклами, що таргетується, істотно впливає вибір регіону. Ціна рекламної кампанії залежить від географічної локації, що вона охоплює.
КОНКУРЕНТНЕ РИНКОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Успішна рекламна кампанія вимагає врахування конкурентного простору цільового регіону, запити та особливості ринків, що цікавлять. Ціна реклами зростає паралельно із збільшенням кількості конкурентів у вибраній галузі.

ЧАС ПОКАЗУ
Критерій, від якого залежить ціна рекламного повідомлення: аудиторія більша у певний час доби. Враховуючи ці фактори, рекламодавці можуть ефективно використовувати їх у стратегічному плануванні рекламної кампанії.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ ЩОДО ТАРГЕТУ

Як коротко і зрозуміло описати таргетовану рекламу?

Таргетована реклама є ефективним засобом просування в соціальних мережах та пошуковиках. Її головна характеристика – прицільна спрямованість на користувачів з конкретними інтересами та потребами, релевантними бренду або продукту, що просувається. Основа таргетованої реклами полягає в аналізі даних, який дозволяє налаштовувати рекламу для конкретних груп споживачів.

Які основні кроки при налаштуванні рекламної реклами?

Важливо дотримання послідовності наступних етапів: вибрати мету та визначити сегмент своєї цільової групи споживачів; створити оголошення та рекламний контент, встановити тип таргету (локальний, за інтересами, тематичний та інші), вказати майданчики для рекламних показів, визначити бюджет та контролювати результати, аналізувати ефективність, бути готовим до перегляду чи оновлення плану кампанії.

Види та місця показів таргетованої реклами?

Різновиди таргетованої реклами: за часом, соціально-демографічна, географічна, локальна, за інтересами. Таргетована реклама адаптується до потреб споживачів і може розміщуватися на різних платформах, включаючи соцмережі, форуми та блоги.Такий підхід – це забезпечення високої видимості рекламних оголошень та максимальної продуктивності кампанії.

Який бюджет потрібен на таргетовану рекламу?

Під час формування ціни на таргетовану рекламу враховуються: тематика та період тривалості кампанії, вибір регіону та часу показів та рівень конкуренції.

Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу