Мета | Результат |
---|---|
Зростання кількості відвідувачів на сторінці | Ефективне привертання інтересу аудиторії, на яку транслюється реклама.Якісна персоналізована реклама, адресована на конкретний сегмент користувачів, приваблює публіку, зацікавлену в продукті, що просувається. |
Підвищення впізнаваності бренду | Таргетинг бренду та наявність детальних даних про споживачів сприяють формуванню цільової аудиторії та просування продукту зацікавленим особам.Таргетовані оголошення транслюються користувачам, які мають певні характеристики, що є важливими для бренду. |
Збільшення продажів на сайті | Ефективне використання ресурсів задля максимально можливого приросту продажів та залучення нових клієнтів.Завдяки таргету рекламні повідомлення опиняються в полі зору потенційних клієнтів, інформуючи про продукт. |
Підвищення якості та частоти взаємодії з потенційними клієнтами | Таргет дозволяє ефективно взаємодіяти з користувачами, які вже знайомі з вашим брендом або продуктом. Бренд ідентифікує клієнтів із певними запитами та надає їм релевантну інформацію. Такий підхід сприяє збільшенню частки продажу, підвищенню лояльності аудиторії, розвитку якісної та прибуткової комунікації з клієнтами. |
Пошук та порівняння різних сегментів аудиторій | Завдяки таргету можливе створення невеликих груп користувачів для порівняння ефективності реклами для кожної з них. |
Таргетована реклама є ефективним засобом просування в соціальних мережах та пошуковиках. Її головна характеристика – прицільна спрямованість на користувачів з конкретними інтересами та потребами, релевантними бренду або продукту, що просувається. Основа таргетованої реклами полягає в аналізі даних, який дозволяє налаштовувати рекламу для конкретних груп споживачів.
Важливо дотримання послідовності наступних етапів: вибрати мету та визначити сегмент своєї цільової групи споживачів; створити оголошення та рекламний контент, встановити тип таргету (локальний, за інтересами, тематичний та інші), вказати майданчики для рекламних показів, визначити бюджет та контролювати результати, аналізувати ефективність, бути готовим до перегляду чи оновлення плану кампанії.
Різновиди таргетованої реклами: за часом, соціально-демографічна, географічна, локальна, за інтересами. Таргетована реклама адаптується до потреб споживачів і може розміщуватися на різних платформах, включаючи соцмережі, форуми та блоги.Такий підхід – це забезпечення високої видимості рекламних оголошень та максимальної продуктивності кампанії.
Під час формування ціни на таргетовану рекламу враховуються: тематика та період тривалості кампанії, вибір регіону та часу показів та рівень конкуренції.