Створили чудовий сайт, а продажів більше не стало? Гроші вже вкладено, а віддачі немає? Найімовірніше при розробці було допущено помилки. Найчастіше красивий зовнішній сайт не завжди є зручним з точки зору користувачів. Щоб вирішити проблему, що склалася, і підвищити ефективність веб-ресурсу, достатньо замовити аналіз юзабіліті сайту в Україні.
Спеціалісти нашої компанії вирішать навіть найскладніші завдання, усунуть недоліки та зроблять ваш сайт ефективним інструментом для спілкування з потенційними клієнтами. Замовте аналіз юзабіліті сайту у Києві прямо зараз, і вже незабаром ви отримаєте перші результати.
Зробити сайт – половина справи. Щоб он-лайн портал почав приносити прибуток, потрібний грамотно розроблений інтерфейс. Будь-який, навіть найменший на перший погляд недолік, здатний значно знизити інтерес цільової аудиторії до порталу.
Замовити аналіз юзабіліті сайту потрібно для того, щоб дізнатися про час завантаження сторінок веб-ресурсу, шляхи, через які клієнти приходять до потрібної інформації, зручність навігації та оформлення сайту в цілому. Це ті аспекти, які найчастіше впливають як на ефективність, так і на зниження інтересу до порталу.
Зацікавити потенційного клієнта дуже складно, а от «відлякати» його від сайту найпростіше. Клієнт, який потрапив на портал, пройде повз, якщо не зможе розібратися в навігації. Не отримавши відповіді на свої запитання, не знайшовши потрібну інформацію, користувач відразу закриє сторінку і відправитися на пошуки іншої, привабливішої для нього. Тому замовити аналіз юзабіліті сайту, значить зробити перший крок до того, щоб виявити всі можливі причини догляду потенційних клієнтів, виправити недоліки та підвищити лояльність свого он-лайн порталу.
Щоб відвідувачі сайту не проходили повз, щоб разовий користувач ставав постійним клієнтом, щоб підвищилися продажі, а трафік став якісним, потрібен системний підхід. Спеціалісти нашої компанії зроблять все необхідне для підвищення ефективності вашого бізнесу. Звернувшись до нас за допомогою, ви отримаєте гарантований результат, який не забариться.
Вартість аналізу юзабіліті сайтів онлайн в Києві набагато нижча, ніж підсумковий прибуток від отриманого результату. Вкладаючи у свій сайт правильно, ви негайно отримаєте віддачу. Найголовніше, знати, кому довіряти таку відповідальну справу. Вибравши нас, ви отримаєте:
Наші спеціалісти проведуть аудит юзабіліті на професійному рівні. Вони детально вивчать поведінку відвідувачів, виявлять усі проблеми та усунуть їх. Дадуть корисні рекомендації щодо видалення недоліків веб-ресурсу.
Замовити аналіз юзабіліті сайту у Шимкенті рекомендується на етапі маркетингового аудиту. Комплексний підхід до розвитку веб-ресурсу є запорукою ефективної розкрутки та просування. Грамотний підхід до просування онлайн порталу є запорукою високого прибутку в майбутньому.
Інформація, що купується в процесі аналізу юзабіліті, необхідна для створення повної картини, що відображає характеристики, потреби та портер аудиторії сайту. Ця інформація необхідна розробки найбільш ефективних рекомендацій, вкладених у поліпшення рентабельності. Грамотно проведений аналіз допоможе покращити ефективність взаємодії користувачів із порталом.
Важно помнить, что цена на юзабилити анализ сайта в Україні намного ниже, чем польза, которую принесет данный процесс. Не стоит лишний раз экономить на качестве раскрутки своего бизнеса, правильно вложенные финансы всегда возвращаются с приростом.
У процесі аналізу тестується чотири основні аспекти:
Це чотири основних критерії, здатних як значно підвищити привабливість ресурсу, і знизити його.
Найбільш поширеною помилкою при створенні сайту є надання максимального значення дизайну, і при цьому мало уваги зручності відвідувачів. Як наслідок, в мережі з'являються дуже яскраві та красиві сайти, які є просто цікавою картинкою. Такі проекти не дають прибутку, на них приємно дивитися, але використовувати їх незручно.
Крім цікавого дизайну, сайт також повинен мати правильну і зручну для відвідувача навігацію. Грамотне розташування потрібних функцій допоможе відвідувачеві зорієнтуватися та зробити покупку. Одним словом, секрет продавця, завжди укладений у правильному дизайні, що грамотно поєднується з юзабіліті.
Спеціалісти нашої компанії проведуть аналіз, виявлять слабкі сторони сайту в Сімейї, встановлять рівень зручності та правильність структури, визначать зрозумілість навігації та інших елементів інтерфейсу.
Заходячи на сайт, клієнт шукає відповіді на запитання. Щоб прийняти рішення про покупку, відвідувач повинен спочатку отримати потрібну інформацію про товар або послугу. Відсутність текстів на порталі, недостатня кількість інформативності та ін., гарантовано призведуть до втрати потенційного клієнта. Відсутність потрібної інформації на сайті для відвідувача все одно, що «кіт у мішку», ніхто не захоче купувати товар або замовляти послугу, якщо не отримає необхідну для себе інформацію.
Відштовхнути потенційного клієнта від вашої пропозиції зможе неакуратна верстка, нецікаві тексти, відсутність інформації тощо. Тому аналіз текстової складової – це надзвичайно важливий процес.
Фахівці нашої компанії ретельно проаналізують тексти на сайті, запропонують оптимальне рішення для усунення недоліків, що дозволить підвищити ефективність ресурсу.
Важливо, щоб на порталі під кожну пропозицію була окрема сторінка. Клієнт потрапляє на сайт за заданим ним запитом, тому дуже важливо, щоб сторінка, що відкривається, відповідала цьому запиту. Повноцінний аналіз має на увазі деталізовану перевірку всього сайту, у процесі чого визначається релевантність сторінок.
Найбільш поширеною причиною відмови клієнта від здійснення замовлення є непродуманий та складний інтерфейс. Відвідувач просто не може розібратися, як зробити замовлення, а тому закриває сторінку і вирушає на пошуки зручнішого для нього сервісу.
Замовити аналіз юзабіліті сайту, означає, виявити подібні недоліки і виправити їх вчасно. А в процесі аналізу проводиться тестування сайту, визначаються слабкі місця, створюються алгоритми дії, спрямованої на вирішення ситуації. Ціна на юзабіліті аналіз сайту в Казахстані відносно невисока, з огляду на те, скільки перспектив у результаті отримує клієнт.