Контентный маркетинг и юзабилити

Ваш яркий, наполненный интересным контентом сайт не приносит ожидаемой выгоды? Посетители переходят по ссылкам, но так и не оставляют заявок? Скорее всего, дело в юзабилити.
Дословно юзабилити(англ. usability) переводится как возможность использования. Проще говоря это то, насколько удобно и комфортно посетителям пользоваться сайтом. Вашим будущим клиентам неважно, кто работал над созданием сайта, сколько времени потратили программисты и дизайнеры, какие программы задействовали. Их волнует то, как быстро они смогут разобраться и найти нужную информацию. Сайт должен быть удобен как для опытного пользователя, так и для новичка.
Аудит юзабилити покажет «слабые места» сайта, причины, почему пользователи уходят с вашего веб-ресурса. Проанализировать юзабилити можно самостоятельно. Однако в этом случае аудит будет поверхностным. Он никак не повлияет на улучшение работы сайта. Для глубокого анализа вам придется изучить тонну специальной литературы и других учебных материалов. Гораздо эффективнее доверить аудит юзабилити профессионалам.

ЦЕЛИ АУДИТА ЮЗАБИЛИТИ

  1. Выявить все недостатки, мешающие посетителям совершить целевое действие (купить/заказать/оставить свои данные). Возможно, ваши будущие клиенты не видят кнопку заказа и не хотят тратить время на ее поиски, или же они не могут найти контакты магазина.
  2. Оценить простоту навигации и логичность структуры сайта. Аудит покажет, насколько удобно посетителям находить нужную информацию, как быстро они переходят с одной страницы на другую и т.д.
  3. Разработать комплексные меры по устранению всех недочетов и улучшению работы сайта. Цель аудита не только проанализировать имеющиеся проблемы, но и найти эффективные пути их решения.
Аудит юзабилити проводится на любом этапе работы над сайтом. В результате анализа вы получите подробные рекомендации по устранению существующих проблем.
В результате качественного аудита юзабилити:
  1. Повысится эффективность и качество работы сайта.
  2. Увеличится количество заказов. Посетители не только будут заходить на ваш сайт, но и оставлять заявки.
  3. Возрастет лояльность покупателей и популярность компании.

ЭТАПЫ РАБОТЫ

Общий анализ структуры сайта
  • анализ структуры страниц, их расположения 
  • анализ удобства навигации сайта (насколько быстро можно найти нужный раздел) 
  • анализ контента (читабельность, наличие визуальной части)
UX (User Experience)-анализ
  • анализ скорости загрузки страниц 
  • проверка на кросс-браузерность и кросс-девайсность
  • анализ дизайна сайта
UI-анализ (User Interface Design)
  • проверка организованности элементов интерфейса, группировки элементов сайта
  • выравнивание элементов дизайна и приведение их к единству стиля
Украина
Киев, ЖК "Галактика", ул. Е. Сверстюка, 6А,
секция А, 2 эт., офис А7
WebMate в соц сетях
Остались вопросы?
Задать вопрос специалисту
2021 © WebMate - Агентство интернет-маркетинга
Читать далее

Аналіз сайту - ціна на аналіз юзабіліті сайту

Створили чудовий сайт, а продажів більше не стало? Гроші вже вкладено, а віддачі немає? Найімовірніше при розробці було допущено помилки. Найчастіше красивий зовнішній сайт не завжди є зручним з точки зору користувачів. Щоб вирішити проблему, що склалася, і підвищити ефективність веб-ресурсу, достатньо замовити аналіз юзабіліті сайту в Україні.

Спеціалісти нашої компанії вирішать навіть найскладніші завдання, усунуть недоліки та зроблять ваш сайт ефективним інструментом для спілкування з потенційними клієнтами. Замовте аналіз юзабіліті сайту у Києві прямо зараз, і вже незабаром ви отримаєте перші результати.

Для чого потрібний аналіз сайту в Україні

Зробити сайт – половина справи. Щоб он-лайн портал почав приносити прибуток, потрібний грамотно розроблений інтерфейс. Будь-який, навіть найменший на перший погляд недолік, здатний значно знизити інтерес цільової аудиторії до порталу.

Замовити аналіз юзабіліті сайту потрібно для того, щоб дізнатися про час завантаження сторінок веб-ресурсу, шляхи, через які клієнти приходять до потрібної інформації, зручність навігації та оформлення сайту в цілому. Це ті аспекти, які найчастіше впливають як на ефективність, так і на зниження інтересу до порталу.

Зацікавити потенційного клієнта дуже складно, а от «відлякати» його від сайту найпростіше. Клієнт, який потрапив на портал, пройде повз, якщо не зможе розібратися в навігації. Не отримавши відповіді на свої запитання, не знайшовши потрібну інформацію, користувач відразу закриє сторінку і відправитися на пошуки іншої, привабливішої для нього. Тому замовити аналіз юзабіліті сайту, значить зробити перший крок до того, щоб виявити всі можливі причини догляду потенційних клієнтів, виправити недоліки та підвищити лояльність свого он-лайн порталу.

Ціна на аналіз веб-ресурсу

Щоб відвідувачі сайту не проходили повз, щоб разовий користувач ставав постійним клієнтом, щоб підвищилися продажі, а трафік став якісним, потрібен системний підхід. Спеціалісти нашої компанії зроблять все необхідне для підвищення ефективності вашого бізнесу. Звернувшись до нас за допомогою, ви отримаєте гарантований результат, який не забариться.

Вартість аналізу юзабіліті сайтів онлайн в Києві набагато нижча, ніж підсумковий прибуток від отриманого результату. Вкладаючи у свій сайт правильно, ви негайно отримаєте віддачу. Найголовніше, знати, кому довіряти таку відповідальну справу. Вибравши нас, ви отримаєте:

  • особистого менеджера, який веде ваш проект;
  • спеціаліста, який займається кожним етапом розробки;
  • виключно індивідуальний підхід;
  • оптимально підібраний інструментарій для максимально ефективного результату;
  • пророблені прототипи;
  • лише актуальні рекомендації та поради.

Наші спеціалісти проведуть аудит юзабіліті на професійному рівні. Вони детально вивчать поведінку відвідувачів, виявлять усі проблеми та усунуть їх. Дадуть корисні рекомендації щодо видалення недоліків веб-ресурсу.

Замовити аналіз сайту

Замовити аналіз юзабіліті сайту у Шимкенті рекомендується на етапі маркетингового аудиту. Комплексний підхід до розвитку веб-ресурсу є запорукою ефективної розкрутки та просування. Грамотний підхід до просування онлайн порталу є запорукою високого прибутку в майбутньому.

Інформація, що купується в процесі аналізу юзабіліті, необхідна для створення повної картини, що відображає характеристики, потреби та портер аудиторії сайту. Ця інформація необхідна розробки найбільш ефективних рекомендацій, вкладених у поліпшення рентабельності. Грамотно проведений аналіз допоможе покращити ефективність взаємодії користувачів із порталом.

Важно помнить, что цена на юзабилити анализ сайта в Україні намного ниже, чем польза, которую принесет данный процесс. Не стоит лишний раз экономить на качестве раскрутки своего бизнеса, правильно вложенные финансы всегда возвращаются с приростом.

У процесі аналізу тестується чотири основні аспекти:

  • інтерфейс;
  • текст;
  • релевантність сторінки;
  • оформлення замовлення.

Це чотири основних критерії, здатних як значно підвищити привабливість ресурсу, і знизити його.

Аналіз інтерфейсу

Найбільш поширеною помилкою при створенні сайту є надання максимального значення дизайну, і при цьому мало уваги зручності відвідувачів. Як наслідок, в мережі з'являються дуже яскраві та красиві сайти, які є просто цікавою картинкою. Такі проекти не дають прибутку, на них приємно дивитися, але використовувати їх незручно.

Крім цікавого дизайну, сайт також повинен мати правильну і зручну для відвідувача навігацію. Грамотне розташування потрібних функцій допоможе відвідувачеві зорієнтуватися та зробити покупку. Одним словом, секрет продавця, завжди укладений у правильному дизайні, що грамотно поєднується з юзабіліті.

Спеціалісти нашої компанії проведуть аналіз, виявлять слабкі сторони сайту в Сімейї, встановлять рівень зручності та правильність структури, визначать зрозумілість навігації та інших елементів інтерфейсу.

Аналіз тексту

Заходячи на сайт, клієнт шукає відповіді на запитання. Щоб прийняти рішення про покупку, відвідувач повинен спочатку отримати потрібну інформацію про товар або послугу. Відсутність текстів на порталі, недостатня кількість інформативності та ін., гарантовано призведуть до втрати потенційного клієнта. Відсутність потрібної інформації на сайті для відвідувача все одно, що «кіт у мішку», ніхто не захоче купувати товар або замовляти послугу, якщо не отримає необхідну для себе інформацію.

Відштовхнути потенційного клієнта від вашої пропозиції зможе неакуратна верстка, нецікаві тексти, відсутність інформації тощо. Тому аналіз текстової складової – це надзвичайно важливий процес.

Фахівці нашої компанії ретельно проаналізують тексти на сайті, запропонують оптимальне рішення для усунення недоліків, що дозволить підвищити ефективність ресурсу.

Релевантність сторінок

Важливо, щоб на порталі під кожну пропозицію була окрема сторінка. Клієнт потрапляє на сайт за заданим ним запитом, тому дуже важливо, щоб сторінка, що відкривається, відповідала цьому запиту. Повноцінний аналіз має на увазі деталізовану перевірку всього сайту, у процесі чого визначається релевантність сторінок.

Оформлення замовлення

Найбільш поширеною причиною відмови клієнта від здійснення замовлення є непродуманий та складний інтерфейс. Відвідувач просто не може розібратися, як зробити замовлення, а тому закриває сторінку і вирушає на пошуки зручнішого для нього сервісу.

Замовити аналіз юзабіліті сайту, означає, виявити подібні недоліки і виправити їх вчасно. А в процесі аналізу проводиться тестування сайту, визначаються слабкі місця, створюються алгоритми дії, спрямованої на вирішення ситуації. Ціна на юзабіліті аналіз сайту в Казахстані відносно невисока, з огляду на те, скільки перспектив у результаті отримує клієнт.