Київ
Українська

ПРОСУВАННЯ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ КЛІНІКИ НА GOOGLE КАРТАХ

Вхідні дані:

Послуга:  просування компанії на Google картах

Сфера діяльности:    стоматологічні послуги

Регіон просування:Алмати, Казахстан

Період просування:  травень-липень 2022 ( 2 місяці)

Цілі:
1. збільшити кількість дзвінків з карток у картах Google;
2. актуалізувати інформацію про компанію у різних джерелах;
3. вибудувати роботу з відгуками в інтернеті.
Рішення:
Що було зроблено:
  • Заповнено всю інформацію про компанію, товари та послуги в геосервісі Google Maps. Це сприяє зростанню кількості відображень у пошуку та на картах.
  • Подано заявку в Google Maps для правильного відображення адреси клініки. Причина звернення до служби підтримки та представництва Google — адреса будівлі не відображалася коректно в картах Google, відповідно і маршрут будувався неправильно. Похибки було усунено. Зараз картка точно вибудовує маршрут.
  • Збільшили згадку сайту в інтернеті, в каталогах міста. Чим більше згадок компанії в Інтернеті, тим вище її авторитет у картах.
  • Змінили пошукові запити, за якими компанію знаходять у картах.
  • Прописали рекомендації до сайту. Необхідна оптимізація сайту: інформація про компанію, контакти та мікророзмітка.
  • Проаналізували наповнення соцмереж.
  • Склали рекомендації щодо отримання відгуків у клієнтів. Для якісного просування необхідно створити систему регулярного отримання відгуків від клієнтів — з/без фото, з довгим/коротким текстом, без тексту і т.д.
  • Пропрацювали відгуки.
Результат:
Старт просування програми - середина травня 2022 року.
Протягом двох місяців (до середини липня 2022 року) поступово нарощували активність. Результат відслідковуємо з липня.

Результати просування:
Збільшилася кількість дзвінків та взаємодій з компанією в картах

Дзвінки через профіль компанії
В результаті проведених робіт показники збільшилися майже втричі (з 54 до 157).

Взаємодія з профілем компанії у картах

Під показником взаємодії з профілем маємо на увазі звіт про ефективність кампанії. Це такі показники:

  • Запити. Конкретні запити у пошукових системах, за якими користувачі знаходили компанію. Число унікальних користувачів, які переглядають профіль компанії на різних пристроях.
  • Пошук маршрутів. Число унікальних клієнтів, які прокладали маршрут до локації компанії.
  • Дзвінки. Число кліків за кнопкою дзвінка у профілі компанії.
  • Кліки з переходом на сайт. Скільки разів було активовано посилання на сайт у профілі компанії.
  • Повідомлення. Спілкування з клієнтами через повідомлення.
  • Меню. Щоденний показник кількості кліків по меню на компанію, включаючи фото, URL та структуровану інформацію в меню у профілі компанії.
Внаслідок оптимізації показник взаємодії з профілем компанії на картах зріс на 97%.

Побудова маршруту до клініки

Виправлення помилки локації, що була до просування, призвело до зростання кількості запитів на показ маршруту у профілі компанії до 366 разів.


Кількість показів компанії

У перший же місяць, до завершення процесу оптимізації, кількість показів компанії зросла у 6,9 разів у порівнянні з показниками до проведення оптимізації – у березні 2022 року.


Статистика за 1 місяць - скільки разів знаходили компанію

Якщо порівнювати показники першого місяця після робіт, спрямованих на підвищення ефективності з даними, отриманими через три місяці після проведення оптимізації, показник перегляду профілю компанії збільшився ще на 58%.

Пошукові запити, за якими компанію знаходять у карту

Збільшили кількість ключових запитів із 3 до 13. Після внесених змін компанія частіше з'являється в результатах пошукової видачі.
Висновки:
На сьогоднішній день цей інструмент є одним із найдешевших за витратами на просування.

Його перевага – можливість швидко дати результати.

Наприклад, роботи займають лише кілька місяців, а дуже значний результат – у вигляді лідів, клієнт отримуватиме місяцями. А враховуючи, що найчастіше клієнти купують продукт чи послугу більше одного разу, вартість залучення ліда дуже низька, тобто. фінансово приваблива для бізнесу.
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу