Київ
Українська

ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ САЛОНІВ КРАСИ

Ціль:
Збільшення продажів через сайт.
Виявлена проблема:
Під час аудиту облікового запису (9 пошукових кампаній) було виявлено такі основні проблеми:
  • більшість ключових слів мають інформативний характер або не належать до тих, які передбачають замовлення послуги; 
  • недостатня кількість мінус слів;
  • налаштовано мінімальну кількість розширень;  
  • більшість ключових слів були зібрані до однієї групи, що зменшує релевантність оголошень;
  • низький рейтинг оголошень та досить висока плата за кліки через низьку якість посадкової сторінки.
Рішення:
  • складено план реструктуризації та детальнішого опрацювання облікового запису клієнта в Google Adwords;
  • створено пошукові рекламні кампанії з максимальним тематичним розбивкою ключових слів за групами;
  • проведено глибший збір семантичного ядра, додано списки мінус слів щодо послуг;
  • до заголовка оголошень додано динамічну вставку ключових слів, написані ефективніші тексти в оголошеннях;
  • створення динамічної пошукової кампанії;
  • налаштовано всі можливі розширення оголошень;
  • налаштований ремаркетинг;
  • налаштовані рекламні кампанії в контекстно-медійній мережі (КМС), зокрема «Розумний КМС», що дало позитивний результат, оскільки кліки в медійній мережі, які призводили до дзвінків, значно дешевші, ніж у пошуковій.
Результат:
Кліки – 7 752
CTR (пошукові РК) – 22,7 %
Середня ціна за клік – 0,06 $
Витрати – 448,09$
Середня позиція – 1,2
Конверсії – 2225,66

Висновки: Трафік став цільовим. При поточному зниженні рекламного бюджету на 50% коефіцієнт конверсій збільшився на 236%.
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу