Київ
Українська

КЕЙС ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ АВТОЛОМБАРДУ

Вхідні дані:

Послуга:        просування сайту

Сфера діяльності:        велика небанківська фінансова компанія, основним напрямом послуг якої є надання кредитування населенню під заставу транспортних засобів (автомобілів, мотоциклів, спецтехніки).

Регіон просування:      Казахстан

Цілі:

  1. Початкова мета: стати лідером у своїй ніші, ТОП 1 автоломбардом в Алмати
  2. За кілька місяців до мети додалося місто Астана.
  3. Протягом року додалося ще 6 міст Республіки Казахстан.
  4. У результаті було встановлено нову мету - стати ТОП1 автоломбардом у кожному з 8-ми зазначених міст

Що було зроблено для просування та досягнення цілей:

  • Підвищили якість сайту загалом та його наповнення зокрема

Здебільшого «освіжали» контент. Це важливий етап на шляху до найвищих позицій, що дозволяє бути найкращими в ніші.

  • Поліпшували експертність компанії шляхом додавання інформаційних статей.

Такий підхід дозволив у рази підняти інформаційний трафік.

Кейс просування сайту послуг автоломбарду
  • Розширювали структуру сайту.

Були додані сторінки по нових містах, змінена структура сторінок, що просуваються. Все це дозволило зробити сайт максимально комфортним для відвідувачів та домогтися якісного просування у пошуку.

  • Активно працювали над отриманням зовнішніх посилань на сайт.

В результаті, нам вдалося досягти підвищення авторитету сайту.

  • Використовували різноманітні системи захисту сайту.

Як результат нам вдалося успішно захистити наш сайт від регулярних активних атак конкурентів.

  • Копірайтер регулярно працював з текстами та контентом, удосконалюючи текстову складову сайту.

Паралельно вівся аналіз конкурентів та активність відвідувань нашого сайту. Спираючись на отримані дані, було підібрано саме той контент, який необхідний відвідувачам для конверсії.

Кейс просування сайту послуг автоломбарду Кейс просування сайту послуг автоломбарду

Нюанси, з якими зіткнулися для отримання найкращих результатів

  • Висока конкуренція у ніші автоломбардів.

Клієнт завжди "тримав нас "в тонусі", вимагав лише перші позиції в органіці. Складність полягала в тому, що конкурентів дуже багато і кожен мав мету - першу позицію. Практика показала що у цій сфері максимум отримує не той, хто на першій сторінці, а той, хто на першій позиції.

Для цього потрібно було зробити, щоб наш сайт був найкращим з найкращих. Тобто. не абстрактно, а за такими критеріями, як:

  1. швидкість роботи веб-сторінки;
  2. наповнення;
  3. зовнішні фактори.
  • Загрози. Зухвалі конкуренти.

Через високу конкуренцію, на наш сайт постійно сипалися різні атаки на замовлення конкурентів, а саме: Ddos атаки, спроби злому, крадіжка контенту тощо.

  •  Зовнішні аспекти

Хостинг не справлявся із завданнями, у зв'язку з чим переносили наш проект на європейські сервери.

У цей час уряд РК змінює законодавчу базу, і ми знову змушені повертати наш сайт на сервер до Казахстану.

  • Розширення на інші міста.

Спочатку сайт був розрахований на одне місто, але цілі змінювалися в процесі роботи. Створеної конструкції було вже мало. Тому для додавання додаткових міст, необхідно було вносити істотні корективи, а саме: змінити структуру всього сайту, тобто. реорганізувати її для того, щоб це не виглядало так, ніби до гарної основи сайту прикріпили додаткові сторінки інших міст. Важливо було зробити так, щоб сайт по всіх містах виглядав органічно і можна було якісно просувати будь-яке місто.

Що довше ми працювали, то було складніше. Google також готував певні перешкоди:

  • постійно змінювалися фільтри;
  • посилювалися умови для просування автоломбардів.

Які рішення ми знаходили?

Доводилося терміново оптимізувати швидкість, покращувати візуальну частину, абсолютно все робити для того, щоб пошукова система «схвалила» результат.

Перше місце сайту в пошуковій видачі не дозволяє нам як IT агентству розслабитися після запуску. У такому ритмі ми продовжуємо працювати над цим проектом і до сьогодні.

Кожен крок вимагає колосальних витрат часу та сил, щоб продовжити роботу та не знизити результати.

Загалом протягом кількох років з клієнтом ми використовували різні стратегії та інструменти просування.

Завдяки цьому кількість трафіку постійно зростала і замовлення, відповідно, теж.

ВІДГУКИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

Засновник і директор компаніі Ісмаїлів Ільдар Маликович
"Дуже радий знайомству та роботі з командою WebMate! За час співпраці показали просто відмінний результат. Менеджери просто супер (кожен дає розгорнуту інформацію практично у будь-який час) ціную цю якість, оскільки часом необхідно мобільно реагувати та вносити зміни в Нашій сфері діяльності. SEO фахівці працюють добре! Директор цієї компанії чудовий хлопець і чудово знаюча свій бізнес людина. Успіхів та розвитку і Вам, і Нам!"
ЗАСНОВНИК І ДИРЕКТОР КОМПАНІЇ ІСМАЇЛІВ ІЛЬДАР МАЛИКОВИЧ
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу