Вхідні дані:
Сьогодні хочемо поділитися з вами цікавим кейсом з Органічного просування.
Наприкінці липня 2018 року до нас звернувся клієнт, щоб скористатися послугами SEO для просування інтернет-магазину подарунків. Метою було зростання трафіку на сайті, і, відповідно, збільшення продажів.
Як ми це зробили?
Перш ніж приступити до просування даного сайту, нам потрібно було скласти список ключових слів, за якими надалі просували ресурс. Ми зібрали максимально релевантне ядро, яке складалося з ВЧ, СЧ та НЧ запитів. Цей підхід став підставою для значного зростання видимості даного сайту, адже цей показник залежить від чисельності ключових слів в індексі пошукової системи, їх кількості в ТОП-10 (ТОП-5, ТОП-3) пошукової видачі та частотності запитів. Визначення списку ключових слів стало першим кроком для внутрішньої оптимізації сайту, і вже на наступних етапах ми:
- Зробили грамотне перелінкування сайту
- Написали унікальний SEO-контент
- Налаштували мікророзмітку сторінок
Далі, ставши безпосередньо на шлях просування сайту, ми отримали перші результати, а саме - зростання його позицій та приріст трафіку. Адже:
- Щомісяця ми писали по кілька статей у блог сайту під інформаційні ключі щодо подарунків на найближчі свята, що просувало його сторінки природним шляхом.
- Регулярно та планомірно нарощували масу посилань на основних цільових сторінках. Ми розміщували 5-10 Guest Post посилань та 10-15 крауд посилань щомісяця. І, власне, це відіграло важливу роль під час ранжування сторінок ресурсу пошуковою системою.
Паралельно з цим ми продовжували спілкуватися з клієнтом і заглиблювалися в специфіку його бізнес-процесів. Ми визначили, що збільшення продажів інтернет-магазину подарунків носить яскраво виражений сезонний характер, адже попит на подібні послуги та товари - максимальний під час свят (Новий рік, 14 та 23 лютого, 8 березня тощо). Ми зважили на цей фактор, зібрали новорічну семантику, і, щоб отримати максимальний ефект, запропонували нашому клієнту оптимізувати окремі сторінки та категорії ресурсу під новорічні запити. Тож у середині вересня ми зосередилися на просуванні ключів на сторінку «Подарунки на Новий Рік». І це дало нам чудові результати у ранжируванні. Позиції, які займає сайт у видачі за певними запитами, вплинули на кількість відвідувачів сайту, а трафік, у свою чергу, був перетворений на нові замовлення для нашого клієнта.
Наш клієнт задоволений, адже початкові завдання щодо збільшення трафіку та продажу виконані. Ми ж вкотре переконалися, що індивідуальний підхід до клієнта завжди дає результат. І, навіть, за такий короткий період! Заглиблюючись у специфіку електронної комерції у сфері продажу подарунків, ми переконалися, що для неї характерне суттєве зростання кількості трафіку у святковий період, і це знаходить своє відображення у методах та підході до оптимізації сайту. Не гаючи часу після Нового року, ми опрацьовуємо сторінки щодо 14 та 23 лютого, що дозволить максимізувати трафік на сайті, а отже і кількість замовлень.