Київ
Українська

Ефективна контекстна реклама в Білій Церкві для бізнесу

Налаштування контекстної реклами допомагає бізнесу ефективно досягати цільової аудиторії, збільшувати продажі та максимізувати виручку.
Контекстна реклама в Google — форма онлайн реклами. Показується користувачам відповідно до їхніх інтересів, поведінки або контексту перегляду контенту. Спрямована на привертання уваги аудиторії, зацікавленої в конкретних товарах або послугах.
Значення контекстної реклами в Гугл для бізнесу: точне націлення на потенційних клієнтів, що підвищує ефективність кампаній і забезпечує кращий відгук від аудиторії.
На ринку контекстної реклами в Білій Церкві спостерігається активний розвиток. Біла Церква — це динамічне місто з великою кількістю бізнесів у різних галузях, тому конкуренція на ринку реклами велика і ціна різна. Це приклад того, що багато місцевих компаній використовують google adwords для просування своїх товарів та послуг.
Контекстна реклама дозволяє привертати увагу цільової аудиторії та підвищувати ефективність рекламних кампаній.
Міжнародна група IT компаній WebMate запрошує замовити послуги якісної реклами Вашого бізнесу в інтернеті. Запитуйте вартість у наших менеджерів.
За правильного підходу реклама в інтернеті може стати ефективним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів для бізнесів будь-якої галузі.
Детальніше про вартість, терміни, особливості робіт за вашим проектом
або
Заповнити бриф

ПЕРЕВАГИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

РОБОТА ТІЛЬКИ З ЦІЛЬОВИМ ТРАФІКОМ
Акцент виключно на відвідувачів, зацікавлених у запропонованому продукті
ВЕЛИКИЙ ОХВАТ
Ви презентуєте свій продукт – товар, послугу, бренд максимально широкІЙ аудиторії
МАКСИМУМ КОНВЕРСІЙ І ЛІДІВ
Відвідувачі сайту високо мотивовані на здійснення корисних дій – замовлення, покупки.
ВИСОКИЙ ПОКАЗНИК ROMI
Отримання високої рентабельності інвестицій у рекламу та можливість контролювати рекламний бюджет.

УСПІШНІ КЕЙСИ

контекстна реклама ціна

ЧИМ МИ ВІДРІЗНЯЄМОСЯ ВІД ІНШИХ АГЕНТСТВ

замовити контекстну рекламу
налаштування контекстної реклами
контекстна реклама

ЕТАПИ РОБОТИ

Аудит сайту та стратегія ведення
Контекстная реклама
  • Аналізуємо сайт. Надаємо рекомендації щодо підвищення його ефективності.
  • Формуємо цілі. Розробляємо стратегію.
  • Вивчаємо та призначаємо головні (посадкові) сторінки.
  • Проробляємо мінус-слова.
  • Готуємо рекламні оголошення. Пишемо тексти.
  • Визначаємо необхідні розширення.
Налаштування та підготовка кампанії
Контекстная реклама в Алматы и Астане
  • Створюємо рекламні облікові записи. Надаємо доступи.
  • Інтегруємо системи аналітики.
  • Зв'язуємо рекламні та аналітичні акаунти.
  • Налаштовуємо цілі e-commerce, якщо потрібно.
  • Налаштовуємо та готуємо кампанію до початку запуску.
Запуск та підвищення ефективності рекламних кампаній
настройка контекстной рекламы
  • Видаляємо нецільовий трафік.
  • Розширюємо семантику.
  • Проводимо оптимізацію зниження вартості кліка.
  • Коригуємо ставки. Оптимізуємо кампанію.
  • Активуємо додаткові рекламні інструменти, якщо потрібно.
Налаштування web-аналітики
настройка веб-аналитики
  • Налаштовуємо цілі та події. Це важливо для відстеження даних.
  • Вибираємо та підключаємо аналітичну платформу до сайту.
  • Налаштовуємо ключові параметри.
Робота з семантичним ядром
Подбор семантического ядра
  • Визначаємо цілі та завдання
  • Підбираємо ключі — слова та фрази
  • Аналізуємо запити користувача
  • Формуємо базу ключових слів, релевантних функціоналу веб-сайту.
Аналіз конкурентного середовища
  • Ідентифікуємо конкурентів. Оцінюємо актуальну ринкову ситуацію.
  • Визначаємо переваги конкурентів. Досліджуємо їх стратегії та ресурси.
  • Даємо оцінку вразливості конкурентів. Аналізуємо їх вхідні бар'єри та точки слабкості.
  • Вибудовуємо стратегії — довгострокову та короткострокову. Працюємо над ефективною стратегією, орієнтованою на залучення клієнтів та закриття їх потреб.

ВИДИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Контекстну та медійну рекламу ефективно розміщувати в контекстно-медійній мережі Google – на десятках тисяч сайтів, в тому числі YouTube та Картах Google, у блогах, а також у соціальних мережах. Класифікація контекстної реклами:

Різновиди реклами Характеристики
Пошукова Просування продукту чи бренду через веб-сайти пошукових систем. Оголошення з позначкою «Реклама» над органічною видачею у пошукових системах. Це частина пошукової видачі у відповідь на запит користувача у пошуку за певними ключовими словами.
Текстова У цьому рекламному форматі для привернення уваги до продукту включено письмові слова. Основа — оголошення, зміст яких спрямовано збільшення результатів продажів.
Банерна Вид цифрової реклами з графічними та текстово-графічними оголошеннями. Показ на веб-сайтах у вигляді зображення або анімації. Буває інтерактивним чи статичним. Завдання – просування продукту чи бренду.
Відеореклама Один із найбільш ефективних способів привернення уваги, підвищення лояльності клієнтів та зростання прибутку. Презентація продукту через відео оголошення. Відстежуються лише позиції конкретних ключових слів. Показ на сторінках сайтів, як вставки в інші відео на хостингах. Під час налаштування через Google Ads можна розміщувати відеорекламу на YouTube.
Таргетована Реклама показується цільовою аудиторією, обраною за певними критеріями: місце розташування, демографічні дані та інші. Так рекламодавець швидше та ефективніше охоплює користувачів, яких із максимальною ймовірністю зацікавить рекламна пропозиція.

ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ НАЛАШТУВАННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Рівень конкуренції у ніші

Кількість конкурентів у вибраній тематиці – один із критеріїв визначення витрат на рекламу. Чим конкурентів більше, тим більше зусиль та ресурсів потрібно для досягнення поставленої мети і, відповідно, ціна вища.

Налаштування геотаргетингу

Завдяки функції геотаргетингу рекламодавці мають можливість розміщувати контекстну рекламу по вибраних регіонах. Вибір цільової аудиторії суттєво впливає на вартість.

Рівень клікабельності

Цінник змінюється в залежності від кількості кліків по рекламному оголошення: активніша клікабельність – дешевше клік.

Рекламна платформа

Під час формування вартості також враховується, де відображається рекламне оголошення. Усі платформи мають різні ціни на розміщення.

Час та тривалість показу

Тривалість показу об'яви визначає вартість контекстної реклами. За тривалістю показу розрізняють такі типи рекламних оголошень: короткострокові, довгострокові, одноденні або багатоденні.

Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу