Сьогодні ми вирішили присвятити тему найбільш затребуваним форматам відеореклами, вірніше інструментам просування – анімованого відео і контексту, а якщо ще точніше – їх порівняння.
Раніше ми окремо розповідали і про контекстну рекламу та відеорекламі, у подробицях розглядали їх види та переваги, способи та методи, наводили приклади з особистого досвіду та світової практики. Безперечно, обидва інструменти хороші, тому у представників бізнесу - власників компаній, керівників виробництва та ТОП менеджерів виникає резонне питання: то який рекламний інструмент вибрати? Що ефективніше для просування в мережі – анімований ролик, наприклад, чи контекст?
Міжнародна група IT компаній WebMate завжди рада подавати своїм читачам та клієнтам лише корисну інформацію, яка допоможе прийняти оптимальне рішення для ефективного просування бізнесу! Для повноцінної, розгорнутої і, головне, вичерпної відповіді необхідні пояснення. Ми розповімо, які основні види рекламних кампаній присутні в інтернеті, як з ними пов'язаний вибір інструментів просування, а також уявимо порівняльний аналіз відео- та контекстної реклами. Поїхали.
Для оцінки ефективності інструментів просування свого бізнесу на просторах глобальної мережі не варто дивитися на те, що «працює» в інших. Кожен бізнес є унікальним. Індивідуальність властива навіть проектам однієї ніші. Тобто, обираючи вид реклами, необхідно враховувати кожну особливість бізнесу. Асортимент різновидів реклами досить широкий. Кожен вид просування може похвалитися специфічними особливостями.
Усі відомі види реклами бізнесу в інтернеті згруповані в залежності від таких позицій:
Завдання: загальне просування, тобто. охоплення широкого сегмента аудиторії:
Ефективність вимагає високої частоти нагадування про себе, креативного підходу (можливо, епатажу), акценту на перевагах бренду в цілому (наскільки компанія інноваційна, доступна, корисна, надійна тощо).
Іміджева реклама є ефективною:
Завдання – стимулювати попит на певну категорію продукту (не конкретний товар/послугу), охопити «холодну» аудиторію:
Ефективність вимагає високої частоти нагадування про себе, креативного підходу, з акцентом на перевагах конкретної категорії продукту (користу, доступності і т.д.).
Реклама продукту є ефективною для компаній будь-якого формату.
Завдання — збільшити продаж конкретного товару/послуги, працювати з таргетованою аудиторією, «теплими» клієнтами, які в пошуку найбільш вигідної пропозиції щодо певного товару/послуги, що їх зацікавив:
Ефективність цього реклами вимагає низької частотності нагадування себе, мінімум креативу – переважно інформація про вигідні умови.
Торгова реклама є ефективною для кожного бізнес-проекту.
Як прийнято оцінювати ефективність того чи іншого рекламного інструменту? Звичайно, спираючись на співвідношення витрат до прибутку.
Ми розпочали з класифікації рекламних кампаній, оскільки саме вид рекламної кампанії визначає вибір інструментів, які допоможуть бізнесу досягти бажаних результатів у процесі просування в Інтернеті. І перш ніж говорити про максимально точну оцінку ефективності просування в інтернеті, необхідно зупинитися на особливостях основних рекламних інструментів.
При використанні цього методу інформація про бренд або продукт поширюється через інструменти Google AdWords. Подібна рекламна кампанія включає:
Контекстна реклама є двох видів:
Орієнтована на ключові слова, які вводить користувач у пошуковий запит.
Діє зсередини онлайн-ресурсів. Наприклад, "загуглили" смартфон певної марки в інтернет-магазині і цей продукт, а також супутні товари бренду буквально "переслідуватимуть" вас.
Чи ефективна контекстна реклама? Демонстрація рекламного повідомлення відбувається для аудиторії, потенційно зацікавленої в запропонованому продукті в індивідуальному порядку або для відвідувачів окремого тематичного майданчика. Чим вигідне налаштування контекстної реклами в Google? Разом з іншими сайтами в результатах видачі користувач бачить Вашу рекламу як текстове повідомлення з посиланням. Також на сайтах-партнерах Google відображаються банери з віжуалами.
Іншими словами, ефективна контекстна реклама орієнтована виключно на тих користувачів, які:
Особливості використання контекстної реклами
Знаючи, як настроювати контекстну рекламу, тобто. як робити рекламу в Google і чого вимагає налаштування контекстної реклами, можливо:
При цьому контекстна реклама – не безпрограшна лотерея. Трапляються і «холости» постріли. Наприклад, не факт, що користувач є потенційним покупцем. Можливо, він шукає інформацію про смартфони для есе і в цьому випадку активна реклама може тільки дратувати.
Також важливо розуміти, що ефект від отриманих результатів є короткостроковим – перестали приділяти увагу контекстній рекламі – результати знижуватимуться. І, навпаки, за регулярного відстеження результатів та оптимізації з урахуванням статистики, інвестиції гарантують швидку віддачу, т.к. контекстна реклама починає "працювати" моментально після запуску.
Багато представників бізнесу орієнтуються на популярність YouTube і роблять спроби запустити відеореклами власного бренду або продукту. Зараз особливою популярністю користуються прості, зрозумілі, але водночас інформативні анімаційні ролики для бізнесу та doodle video. Як правило, результати використання цього рекламного інструменту в мережі досить високі.
Особливості відеореклами в Інтернеті
Для того, щоб «зачепити» аудиторію та зробити відеорекламуу мережі ефективної, потрібні:
Сучасний користувач любить відео, яким можна поділитися з іншими або прикрасити роликом свою стіну або стрічку новин;
Презентація через навчання, пояснення або приклад допомагає в просуванні різних видів компаній, а не тільки шкіл або курсів, як здається на перший погляд;
Це зручний спосіб відкрито похвалити свій бренд або продукт.
Про користь інтернет-реклами сказано чимало. Все ще вважаєте, що рекламний текст чи відео в інтернеті власними силами стануть гарантією успішних продажів? На жаль, аж ніяк.
Запускаючи рекламу, бізнес щоразу починає ризиковану гру за власні гроші. Досягнення бажаного результату – це завжди наявність найкращих ідей, адже багатьом їх судилося збутися. Шлях до бажаного результату - складений puzzle з таких факторів, як:
Відповідаючи на основне питання нашої статті, що ефективніше як реклама в мережі для бізнесу: анімаційний відеоролик або контекст, налаштований у Google, можна сказати наступне. Застосування всіх доступних каналів просування дозволить бізнесу зайняти максимально помітну нішу. Активізація таких інструментів, як, наприклад, текстова реклама та рекламний анімаційний ролик, вдається суттєво підвищити шанси на зростання продажу та розширення охоплення аудиторії.
Більшість людства - візуали, тому відео в рази виграє перед контекстної рекламою за рахунок стислості та наочності подачі інформації. Проте непрофесійно забути про потенційних покупців, яким легше сприймати текст. Нехай таких людей менше, але вони готові принести Вам свої гроші. Навіщо відмовлятись?
Треба пробувати різні варіанти, вивчаючи практично особливості своєї аудиторії і, звісно, заручитися підтримкою професіоналів. Маркетологи, SEO-фахівці не спираються виключно на інтуїцію – в їхньому арсеналі достатньо інструментів для перевірки даних показників ефективності кожного обраного методу інтернет-реклами. Кожну рекламну стратегію можна в будь-який час змінити, доповнити та вдосконалити до отримання бажаних результатів.
Простіше дати оцінку кампанії, що базується на торговій рекламі. Якщо вибрано такий вид, як іміджева реклама, оцінити результати досить складно. Причина у ключовому критерії оцінювання – отриманого прибутку.
Об'єктивна оцінка ефективності реклами в інтернеті складається з наступних даних:
Звертайтесь до нас і фахівці міжнародної групи IT компаній WebMate розкажуть не тільки як і де краще рекламувати послуги, а й призведуть рекламну кампанію Вашого бізнесу до найефективніших результатів у найкоротші терміни!
1. За якими критеріями оцінюється ефективність просування в Інтернеті?
Прийнято враховувати 2 критерії: економічний та комунікативний.
2. На що орієнтована реклама для бізнесу в інтернеті?
Завдання інструментів та видів реклами в мережі - отримання максимальної ефективності за мінімальних витрат. Вони орієнтовані на те, щоб дотримуватись таргетованого, цілеспрямованого підходу до роботи з аудиторією
3. У чому переваги використання реклами в мережі?
4. Яка основна перевага контекстних рекламних оголошень?
Великий плюс цього рекламного інструменту – таргетованість, тобто, цільове орієнтування інтереси цільової аудиторії.
5. Наскільки доречною є анімація для інтернет-маркетингу?
Однією з ключових причин використання анімації в маркетингу є високі показники конверсії, а також доступність і ясність викладу, наочність.