Незважаючи на стрімку динаміку розвитку, сучасний ринок відрізняється традиціями та усталеними нормами, на які важливо зважати, пропонуючи новий продукт, наприклад, розкрутка мобільної програми в цілому, та зокрема просування мобільного додатка в соціальних мережах.
За вікном 21 століття, століття швидкісного інтернету та нанотехнологій, що дає можливість тим, хто вірить в астрологію, отримувати підказки зірок із життєво важливих питань прямо на свій смартфон. Про що це ми? А ось якраз сьогодні хочемо презентувати просування мобільного додатку кейс, тематика якого присвячена гороскопу.
Клієнт звернувся до нас із завданням прорекламувати новий мобільний додаток на базі Android з наступними основними KPI:
Завантаження програми (Android).
Купівля передплат.
Рекламну інформацію слід поширити на суворо окреслений регіон просування, а саме, 3 країни: Україна, Білорусь, США протягом двох місяців (період: серпень-вересень, 2020 року).
Працювати над просуванням програми виявилося цікаво: фактично потрібно було розповісти існуючому ринку про сучасний підхід до науки астрології. Іншими словами:
інтегрувати сучасний продукт у популярній тематиці;
знайти у конкурентній сфері свою аудиторію;
донести ЦА переваги нашої мобільної програми.
У процесі роботи деякі моменти виявились для нас викликом. Якщо, наприклад, у роботі з автодилерами, ми маємо великий досвід (про що ми розповідали буквально недавно), то тут як просувати мобільний додаток ми розуміли, але нам довелося вивчити незнайомий маркет – тема астрології для нас була новою.
Ми визначили три завдання, які, по суті, мають зацікавити платоспроможну аудиторію. Для просування нами було обрано 3 майданчики, а саме:
Запуск реклами мобільного додатка на Android у Google Ads.
Реклама мобільного додатка на Android у Facebook.
Популяризація мобільного додатка на Android у Instagram.
Мобільний додаток пропонує користувачам будильник, розраховує індивідуальний час для легшого пробудження та вдалого дня, астрологічний календар, вибір міста для проведення дня народження, яке вплине на подію року, однією з обраних сфер життя:
Знайдіть кохання
Зробіть новий прорив у кар'єрі
Поліпшить фінансове становище
Станьте більш популярним
Налагодіть стосунки з партнерами
Здійсніть мрію про довгоочікувану дитину
Оновіть себе та почніть життя спочатку
Впустить у життя більше пригод
Насамперед, було запущено рекламні кампанії у популярних соціальних мережах, тобто реклама програми у Facebook та Instagram.
Був інтегрований SDK Facebook у мобільний додаток та налагоджено реєстрацію всіх подій.
Кампанії було поділено за плейсментами, а також аудиторіями.
Астрологія та все, що пов'язане з гороскопами, є специфічною, непростою тематикою, попит на яку виявляє досить вузька цільова аудиторія, що важливо враховувати, запускаючи просування додатків. Тим не менш, для того, щоб пошук аудиторій мав успіх, ми акцентували на чітко налаштованому таргеті та правильно підібраних майданчиках для просування.
Було виділено 4 основні аудиторії:
Молоді мами.
Користувачі, у яких планується день народження.
Користувачі, у яких у соцмережах зазначені такі статуси сімейного стану: «все складно», «у розлученні» або «вдівець/вдова».
Користувачі, інтереси яких перегукуються із тематикою «гороскоп».
У Google Ads були використані кампанії для програм з автоматичним пошуком ЦА.
Хороші результати показала група з інтересом "Гороскопи", для якої було використано відео: користувачеві пропонували індивідуальний будильник для вдалого дня.
Істотний внесок у роботу над рекламною кампанією зробили якісні відео. Для кожної групи аудиторій клієнтом були розроблені креативи. Креативи відрізнялися різним посилом. Практика показала, що при просуванні в Google Ads та Instagram хороший результат демонструють анімовані креативи та відео.
За аудиторіями найкраще спрацювала групат «Молоді мами». Для цієї аудиторії якраз був використаний креатив.
За період роботи кампаній з метою “Встановлення програми”, отримані такі результати:
Загальна кількість установок програми – 15865.
Середня ціна за результат – 0,40 доларів США.
Просування програми у соціальних мережах показало, що найкращий результат отримано з рекламної кампанії, націленої на Україну на платформі Instagram – було зафіксовано 5200 інсталяцій за середньої вартості - 0,14 доларів США.
Також було запущено кампанії з оптимізацією “Події у додатку” - купівля, з геотаргетингом на аудиторії США. Отриманий результат на тиждень роботи кампанії: 713 установок та 104 покупки.
Також за перший тиждень роботи запуску рекламних кампаній у Google Ads досягнуто наступних результатів:
Підведемо підсумки
Спираючись на кейси просування мобільних додатків та свій досвід, хочемо зазначити наступне:
1. Наш кейс просування програми зазначає: щоб реклама в мобільних додатках мала успіх, важлива тісна взаємодія з клієнтом, що дозволить краще зрозуміти незнайому тематику.
2. Необхідна детальна сегментація аудиторій з метою оцінки користувачів, яким цікавий Ваш продукт.
3. Реклама мобільних програм матиме більший ефект при створенні креативів окремо для кожної аудиторії, за допомогою яких можна запропонувати користувачеві саме те, що може його зацікавити у Вашому продукті.
4. Просування мобільного додатка вимагає відстеження всіх подій у додатку для повного аналізу рентабельності інвестицій у рекламу, ефективності каналів залучення.
Паралельно ефективним методом є розробка пропозицій (знижки, інформація про новинки контенту), які дозволять регулярно повертати додаток ЦА, яка давно не виявляла активності.
Ви створили свою мобільну пропозицію, але не знаєте як рекламувати мобільний додаток?
Нам дуже приємно, якщо наш кейс виявився якраз до речі! Ми, група IT компаній WebMate, будемо раді бачити Вас серед наших клієнтів і не тільки підкажемо, як просувати програму, але й із задоволенням професійно займемося просуванням Вашого проекту в Інтернеті.