Маркетинг впливу в соціальних мережах є популяризацією бренду (товарів/послуг) за допомогою сучасних агентів впливу - блогерів. Для того щоб такий метод приніс позитивні результати, важливо розібратися в етапах підготовки та правильно скоригувати цілі.
З кожним роком все складніше виділятися у вибраній ніші, привертати увагу аудиторії, домагатися та утримувати високі позиції. Популярність у бізнесі (читай – конкурентоспроможність) – це нелегка праця, яка досягається комплексним підходом із підвищеною увагою до деталей. Недостатньо лише вдосконалювати свій продукт (товар чи послугу). Важливо регулярно приділяти увагу рекламним трендам та застосовувати різноманітні види просування. Значну ефективність встиг довести маркетинг впливу.
Цей рекламний напрямок відомий з 20-х років ХХ століття, коли торгова марка Соса-Соla розмістила зображення Санта Клауса для реклами своєї продукції. Незважаючи на деякі трансформації відповідно до появи Інтернету, базові принципи методу використання маркетингу впливу залишилися незмінними: залучення відомої фігури (медійної особи, селебріті, мікро-,міді-, макроблогерів) для реклами власного бренду, щоб покупці побачили, що продукт гідний довіри.
Цей вид просування дозволяє бренду нативно просувати свій продукт на просторах соціальних мереж, на сторінках блогерів, які також відомі як кріейтори, тобто. використовувати маркетинг впливу лідерів думки для передплатників.
Численні дослідження роботи соціальних платформ в Інтернеті показують, що з кожним роком все більше споживачів (у 2019 році понад 50%) охоче купують товари та послуги, реклама яких зустрічається у соціальних мережах.
Для того, щоб блогер максимально повно розповів про ваш продукт потенційним покупцям, підготовчий етап запуску рекламної кампанії кожного бренду передбачає розуміння наступних позицій:
Опис переваг товару/послуги дозволить блогеру сформувати максимально інформативні та креативні пости, розставляючи акценти на тих характеристиках, які гарантовано «зачеплять» аудиторію, підвищуючи впізнаваність вашого бренду.
Відповідь є орієнтиром пошуку блогера, якого важливо вибирати за схожістю інтересів та цінностей ЦА, щоб рекламні пости органічно перепліталися з іншою інформацією у профілі кріейтора.
Впевненість як запропонований товар/послуги прискорить бажаний результат, надалі розвиваючи та підтримуючи позитивний ефект «першого враження». В іншому випадку жоден кріейтор, що себе поважає, не ризикне своєю репутацією, нарвавшись на негативні коментарі та звинувачення в просуванні свідомо неякісного продукту.
Визначення та конкретизація цілей співпраці з блогерами допоможе реалізувати очікування у стислий термін, а також проаналізувати рекламний прийом на основі точних даних. Наприклад:
Також ви завжди можете звернутися до нашої компанії для налаштування контекстної рекламита SEO просування.
Кількість передплатників
Свобода творчості
Ви ж знаєте, що кожен має займатися своєю справою. Ця істина вірна і під час просування бренду в соціальних мережах за допомогою блогера. Ви ж звернулися до кріейтора саме за цим, обравши його профіль за успішність та інші показники, значущі для Вас (уміння сформувати/зацікавити/утримати ЦА тощо).
Замовний пост лідеру думок (з чітко розписаним завданням у брифі) для подальшого розміщення на платформі обраної соціальної мережі (або кількох).
Організація розіграшів/конкурсів/лотерей та інших активностей на сторінці кріейтора є взаємовигідним типом співпраці між брендом та блогером. Результативність у профілі лідера думок буде гарантовано вищою, ніж на персональній сторінці бренду.
Якщо правильно вибрати кріейтора відповідно до рекламованого бренду, увага шанувальників забезпечена його популярністю, оскільки довіра до бренду підвищуватиметься стрімкими темпами. Причому це може бути не лише популярний блогер, але й власні співробітники, колеги, партнери.
Це надійний метод заявити про свій товар/послугу, який, на відміну традиційної реклами, наповнений як акцентом на «сильних» сторонах представленого товару, а містить об'єктивну інформацію про продукт. Користувачі звернуть увагу на бренд швидше та охоче повірять огляду, якщо їм поділиться популярний блогер, на профіль якого вони підписані. Для цього важливо домогтися прихильності до бренду самого кріейтора.
Отже, просувати продукт за допомогою маркетингу впливу гарантовано ефективним способом, головне грамотно підібрати стратегію кампанії.
Оскільки актуальні тенденції маркетингу впливу в соціальних мережах представлені в асортименті, оптимальний метод SMM-просування для бренду можна підібрати виключно в результаті тестування кількох підходів і визначити, який максимально підходить для обраного продукту.
Ми пропонуємо вам послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук, адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах!