Зміст статті:
Чи доводилось вам писати статті і перейматися тим, аби текст не просто привернув увагу, а й захопив? На що реагують читачі і що їх по-справжньому зачіпає? Як серед моря інформації виділитись і бути унікальним? У цій статті ми розглянемо кілька правил створення високоякісного контенту.
Якщо ви не зіркова особистість чи популярний блогер з багатотисячною аудиторією підписників, не тіште себе ілюзіями, що будь-який ваш текст будуть читати і розтягнуть на цитати. Перш ніж писати, важливо визначитись, для кого ви пишете, тобто з вашою цільовою аудиторією. Слід зрозуміти, які теми будуть цікавими для потенційних читачів, спровокують відгук і, можливо, навіть спонукають до дискусії. Знання інтересів, потреб та поведінки аудиторії допоможе вам визначити стиль та зміст вашого тексту.
Влучний та цікавий заголовок приверне увагу і стимулює прочитати текст. При його виборі варто застосовувати креативність, підібрати доречні цитати та яскраві порівняння. Обов'язкова умова – заголовок має відображати зміст статті, а не просто інтригувати чи бути порожньою вивіскою.
Щоб пост у соцмережі чи текст у блозі читали із захопленням, можна його персоніфікувати, тобто розповісти життєву історію від першої особи, там де кожен побачить флешбеки зі свого минулого. Так читач відчує, що ця оповідь до певної міри і про нього також. Такий контент викликає емоції, а отже, наближає вас до читача.
Сильною стороною вашої оповіді стане смачна та яскрава лексика, яка пробудить спогади і намалює в уяві ностальгійні картинки, а, можливо, бажання пережити і відчути це знову (наприклад, "В уяві відразу виринули духмяні бабусині пиріжки зі справжньої печі, з хрусткою скоринкою, із ароматним яблучним повидлом, які я запивала свіжим молоком щойно з-під корови"). Точний, гарно прописаний образ допоможе читачеві відчути все описане вами, а залучення органів чуттів – це майже безпрограшний варіант для емоційного відгуку з боку вашої читацької аудиторії.
Якщо ваш текст не художня чи розважальна розповідь, а претендує на серйозне ґрунтовне дослідження, то більшу довіру він пробудить, коли ви спираєтесь на перевірені дані та джерела. Посилання на авторитетні видання і праці дослідників додадуть вашій статті вагомості та цінності і залучить тих читачів, які воліють дослідити тему глибше.
Що ж робити, якщо, попри всі зусилля, ваші тексти не мають успіху, їх не читають, не коментують і не ставлять лайки? Дивуйте, провокуйте, ставте запитання, на які немає однозначних відповідей і які можуть викликати дискусію в коментарях. Тримайте руку на пульсі актуальних подій, зацікавлюйте контекстом, який тою чи іншою мірою стосується кожного. Будьте спонтанними і непередбачуваними, інтригуйте і не забувайте про гумор у текстах. Звісно, там, де він доречний.
Не забувайте про візуальний супровід. Читачі реагують на красиву, доречну, наповнену світлом картинку, яка змушує зупинити на ній погляд. Зображення, інфографіка чи відео привертають увагу і допомагають краще зрозуміти текст і запам'ятати інформацію. Окрім того, стаття чи пост у соцмережах у супроводі візуального контенту полегшують сприйняття і роблять їх привабливішими.
Закінчуйте текст закликом до дії, який спонукає читачів застосовувати отримані знання, поділитися ним у соцмережах, залишити коментар, включитись в обговорення, підписатися на сторінку тощо. Це не лише сприяє залученості, а й спонукає до взаємодії з вашим контентом і дасть вам зрозуміти, чи отримав ваш текст відгук у читачів.
Пам'ятайте, читач реагує на щирість вашої оповіді і дуже швидко розпізнає фальш. Тож якщо ваш контент викликає довіру, емоційно залучає, легко сприймається, резонує з інтересами аудиторії, а до того ж може бути корисним, вважайте, що із завданням ви впорались на відмінно.