Онлайн рекламу можна назвати мистецтвом використання глобальної мережі інтернет. Це влучне поєднання ефективних методів і можливостей донесення конкретних маркетингових повідомлень до цільової аудиторії.
Інтернет реклама є корисною для будь-якого бізнесу. Це залучення трафіку на сайт, покращання впізнаваності бренду. Проте, ключове покликання реклами в інтернет просторі - це переконання цільового клієнта перейти до здійснення певної дії, корисної для рекламодавця, наприклад, перехід за посиланням на ваш сайт або сторінку в соцмережах, реєстрація на розсилку, а краще - покупка товару чи послуги.
До етапу активного просування бізнесу важливо визначити цілі майбутньої рекламної кампанії. Рішення має ґрунтуватися на таких показниках, як:
За обраними цілями визначають три типи рекламних оголошень:
Категорія «реклама-переконання» може трансформуватися і стати порівняльною. Задача реклами-порівняння: встановити переваги певного продукту або бренду, порівнюючи ознаки з аналогами. Використання такої категорії реклами підходить тільки тим компаніям, які впевнені в наданих аргументах і підтвердженнях окреслених переваг та мають чим відповісти конкурентам в разі претензій чи так званого рекламного батла, якщо до цього дійде.
Тому порівняльну рекламу зазвичай використовують як план «Б» для гарантованого впливу на мотиви споживача — емоційні і раціональні.
Як правило, порівняння в рекламі поширені для продукції широкого вжитку для категорій, які стикаються зі значною конкуренцією.
Існує широкий асортимент типів онлайн або, як її ще часто називають, інтернет–реклами. Різноманіття вибору ускладнює задачу для новачків в бізнесі: буває важко зрозуміти, з чого почати процес рекламування свого бренду чи окремого продукту.
Міжнародна група IT компаній WebMate завжди презентує тільки корисну інформацію з питань онлайн просування . Щоб допомогти вам, ми вирішили виділити деякі з найбільш важливих та ефективних типів онлайн реклами. А саме:
Задача такого виду реклами — підвищення видимості web-сайту на сторінках результатів пошуку, SERP. Це платні рекламні оголошення, які з’являються в пошукових системах, таких як, наприклад, Google.
Не варто плутати пошуковий маркетинг (SEM )із пошуковою оптимізацією (SEO).
SEM часто називають PPC — оплатою за клік, метод, який використовують, наприклад, в Google Ads, Microsoft Bing Ads тощо.
Ефективність інвестицій при використання цього різновиду онлайн реклами зазвичай вимірюють такими показниками, як: ціна за клік (CPC) або ціна за показ (CPI).
Це один з ефективних способів доносити інформацію про бренд та продукт до цільової аудиторії. Основна задача контент-маркетингу — залучення органічного трафіку на сайт шляхом покращення пошукової оптимізації: коли стратегія та контент підготовлені, є можливість збільшити охоплення завдяки розміщенню контенту на відповідних сайтах. Завдяки платній рекламі є шанс підвищити рентабельність інвестицій у контент-маркетинг.
Як приклад, нативна реклама, як форма платних медіа є оптимальним варіантом створення реклами релевантної тематиці сайту, на якому вона розміщена. Така реклама ще має назву рекламний або спонсорський контент - вона спеціально розроблена так, щоб виглядати як медіа.
Facebook. Instagram = це майданчики з величезною аудиторією. Тому задача бізнесу, який має за мету розвиватися: знати, якою буває реклама в соціальних мережах. Після розробки чіткої маркетингової стратегії в соціальних мережах, важливо розглянути можливості розміщення реклами на платформах соціальних мереж.
Більшість акаунтів в соціальних мережах зараз легко йдуть на співпрацю з рекламодавцями, дозволяє використовувати свій майданчик, своє охоплення. Це гарна можливість просувати продукт зсередини платформи.
Наприклад, це може бути:
Реклама в соціальних мережах для бізнесу, це також про якісні аналітичні інструменти для оцінки успішності зроблених рекламних інвестицій.
Висновки
За статистикою, основні види інтернет-реклами визивають у користувачів менше негативу ніж телевізійні рекламні ролики. Просування брендів, товарів та послуг в інтернеті має значні переваги для бізнесу. А саме:
Як результат — це все примножує можливість підвищити довіру користувачів і охопити значно більшу цільову аудиторію ніж пропонують існуючі оффлайн методи.
Вище описані деякі з основних різновидів реклами, які ефективні залежно від напрямку діяльності та цілей компанії.
Щоб сучасні види реклами стали потужним та впливовим механізмом в онлайн просуванні бренду або продукту, варто довірити керування та виконання процесу професіоналам. Справжні спеціалісти знають, як найкраще використати тонкощі відповідних методів, щоб інвестиції в рекламний бюджет приносили дивіденди.