Київ
Українська
Онлайн реклама: майстерність в інтернет просторі

Онлайн реклама: майстерність в інтернет просторі

Онлайн рекламу можна назвати мистецтвом використання глобальної мережі інтернет. Це влучне поєднання ефективних методів і можливостей  донесення конкретних маркетингових повідомлень до цільової аудиторії.

Інтернет реклама є корисною для будь-якого бізнесу. Це залучення трафіку на сайт, покращання впізнаваності бренду. Проте, ключове покликання реклами в інтернет просторі  - це переконання цільового клієнта перейти до здійснення певної дії, корисної для рекламодавця, наприклад, перехід за посиланням на ваш сайт або сторінку в соцмережах, реєстрація на розсилку, а  краще  - покупка товару чи послуги.

Типи реклами: акценти при підготовці рекламної кампанії

До етапу активного просування бізнесу важливо визначити цілі майбутньої рекламної кампанії. Рішення має ґрунтуватися на таких показниках, як:

  • напрям розвитку бренду;
  • кон’юнктура та характеристики цільового ринку;
  • маркетингова стратегія компанії тощо.

За обраними цілями визначають три типи рекламних оголошень:

  1. Інформативні. Створюють первинний попит. Особливо потрібні на початковому етапі просування.
  2. Переконання. Категорія найбільш популярних типів рекламних оголошень Важливі в процесі створення стійкого попиту на визначений продукт. Допомагає в конкурентній боротьбі.
  3. Нагадування. Є ефективною для вже популярного для ринку продукту. Мета такого типу реклами  — не інформує про товар, не закликає до покупки, а саме нагадує про нього.

Категорія «реклама-переконання» може трансформуватися і стати порівняльною. Задача реклами-порівняння: встановити переваги певного продукту або бренду, порівнюючи ознаки з аналогами. Використання такої категорії реклами підходить тільки тим компаніям, які впевнені в наданих аргументах і підтвердженнях окреслених переваг та мають чим відповісти конкурентам в разі претензій чи так званого рекламного батла, якщо до цього дійде.

Тому порівняльну рекламу зазвичай використовують як план «Б» для гарантованого впливу на мотиви споживача  — емоційні і раціональні.

Як правило, порівняння в рекламі поширені для продукції широкого вжитку для категорій, які стикаються зі значною конкуренцією.

Види реклами в інтернеті

Існує широкий асортимент типів онлайн або, як її ще часто називають, інтернет–реклами. Різноманіття вибору ускладнює задачу для новачків в бізнесі: буває важко зрозуміти, з чого почати процес рекламування свого бренду чи окремого продукту.

Міжнародна група IT компаній WebMate завжди презентує тільки корисну інформацію з питань онлайн просування . Щоб допомогти вам, ми вирішили виділити деякі з найбільш важливих та ефективних типів онлайн реклами. А саме:

  • SEМ або пошукова реклама, РРС, контекстна реклама
  • Контент-маркетинг
  • Реклама в соціальних мережах
  • Медійна реклама, в тому числі банерна рекламу та ретаргетинг
  • Email-маркетинг
  • Мобільна реклама

Особливості і приклади реклами в інтернеті

Пошуковий маркетинг

Задача такого виду реклами —  підвищення видимості web-сайту на сторінках результатів пошуку, SERP. Це платні рекламні оголошення, які з’являються в пошукових системах, таких як, наприклад, Google.

Не варто плутати пошуковий маркетинг (SEM )із пошуковою оптимізацією (SEO).  

SEM часто називають PPC — оплатою за клік, метод, який використовують, наприклад, в Google Ads, Microsoft Bing Ads тощо.  

Ефективність інвестицій при використання цього різновиду онлайн реклами зазвичай вимірюють такими показниками, як: ціна за клік (CPC) або ціна за показ (CPI).

Контент-маркетинг

Це один з ефективних способів доносити інформацію про бренд  та продукт до цільової аудиторії. Основна задача контент-маркетингу — залучення органічного трафіку на сайт шляхом покращення пошукової оптимізації: коли стратегія та контент підготовлені, є можливість збільшити охоплення завдяки розміщенню контенту на відповідних сайтах. Завдяки платній рекламі є шанс підвищити рентабельність інвестицій у контент-маркетинг.

Як приклад, нативна реклама, як форма платних медіа є оптимальним варіантом створення реклами релевантної тематиці сайту, на якому вона розміщена. Така реклама ще має назву  рекламний або спонсорський контент - вона спеціально розроблена так, щоб виглядати як медіа.

SMM

Facebook. Instagram = це майданчики з величезною аудиторією. Тому задача бізнесу, який має за мету розвиватися: знати, якою буває реклама в соціальних мережах. Після розробки чіткої  маркетингової стратегії в соціальних мережах, важливо розглянути можливості розміщення реклами на платформах соціальних мереж.

Більшість акаунтів в соціальних мережах зараз легко йдуть на співпрацю з рекламодавцями, дозволяє використовувати свій майданчик, своє охоплення. Це гарна можливість просувати продукт зсередини платформи.

Наприклад, це може бути:

  • розкручений пост;
  • просування користувацького контенту;
  • ціла кампанія, просування якої реалізується через декілька соціальних каналів тощо.

Реклама в соціальних мережах для бізнесу, це також про якісні аналітичні інструменти для оцінки успішності зроблених рекламних інвестицій.

Висновки

За статистикою, основні види інтернет-реклами визивають у користувачів менше негативу ніж телевізійні рекламні ролики. Просування брендів, товарів та послуг в інтернеті має значні переваги для бізнесу.  А саме:

  • Багато локацій для розміщення.  Рекламні оголошення  можуть бути розміщеними на власному та сторонніх сайтах, в соціальних мережах, на форумах тощо.
  • Широкий вибір видів реклами. Рекламодавець може обирати тип онлайн промоушену відповідно до своїх цілей, бажаних термінів та бюджету.
  • Оперативний та якісний зворотній зв’язок.
  • Повноцінна всебічна презентація товару тощо.

Як результат — це все примножує можливість  підвищити довіру користувачів і охопити значно більшу цільову аудиторію ніж пропонують існуючі оффлайн методи.

Вище описані деякі з основних різновидів реклами, які ефективні залежно від напрямку діяльності та цілей компанії.

Щоб сучасні види реклами стали потужним та впливовим механізмом в онлайн просуванні бренду або продукту, варто довірити керування та виконання процесу професіоналам. Справжні спеціалісти знають, як найкраще використати тонкощі відповідних методів, щоб інвестиції в рекламний бюджет приносили дивіденди.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу